Ten blog znajduje się w serwisie Polacy.eu.org
Dowiedz się więcej »
Blog Mileny
 
strona główna · działy · tagi · o autorze · szukaj · Polacy.eu.org  
 

Polska2012.03.25 15:52

Co dalej z Polską ?

 

O tym nie dowiemy się z telewizji.

 
Geopolityka, Europa Środkowo - Wschodnia, Michalkiewicz, "Najwyższy Czas".
 
Od czasu ciągle niewyjaśnionej "katastrofy" smoleńskiej (to już prawie 2 lata!)jesteśmy świadkami systematycznego marginalizowania roli Polski w Europie. Amerykański reset z Rosją zaowocował wycofaniem się USA ze stosunkowo niedawno poszerzonej strefy wpływów w Europie Środkowo-Wschodniej. W orbicie zwiększonych wpływów Rosji znów znalazły się między innymi państwa bałtyckie, szczególnie czułe w kwestii suwerenności. Estończycy na przykład,którzy mieli w 2007 roku poważny incydent z Rosją, liczą się z najgorszymi scenariuszami politycznymi i jak mogą tak się na ich wypadek przygotowują. Od czasu objęcia w Polsce prezydentury przez B.Komorowskiego obserwujemy wyraźnie prorosyjskie nastawienie władz. Wcześniej sygnałem zmiany kursu w polityce rządu było spotkanie Tuska i Putina na Helu w 2009 roku. Działania władz polskich,które według mnie miały jednoznacznie hołdowniczy charakter wobec mocarstw ościennych, to : - wezwanie ambasadorów polskich na spotkanie z ministrem spraw zagranicznych Rosji Ławrowem, przez ministra R.Sikorskiego - złożenie deklaracji przez tegoż R.Sikorskiego, zaakceptowania kierowniczej roli Niemiec w UE. O haniebnej sytuacji Polski świadczy także tchórzliwa postawa władz kraju wobec Rosji w kwestii śledztwa smoleńskiego. Ostatnio "polska" prokuratura odmówiła amerykańskiemu patologowi udziału w sekcji ekshumowanych zwłok P.Gosiewskiego i J.Kurtyki. Wszystkie te fakty nie przyczyniają się do wzrostu poziomu optymizmu i dumy narodowej u obywateli. Jakby tego było mało, przeczytałam niedawno felieton Stanisława Michalkiewicza "Justitia już zwycięża", w którym autor także porusza niezbyt sympatyczną dla Polaków tematykę projektu "Zentropy". Projekt ten, znany podobno od 2002 roku(choć nie wiadomo czyjego jest autorstwa)zakłada powstanie zdemilitaryzowanego państewka składającego się z ni mniej ni więcej tylko z naszych tzw. Ziem Odzyskanych i Okręgu Kaliningradzkiego(dawne Prusy Wschodnie) !!! Oczywiście twór ów pozostawałby pod międzynarodową kuratelą. Nawet gdyby podejść do tego projektu jak do "political fiction", to i tak nie sposób się nie wk..wić, gdy sobie zdamy sprawę z tego, że jakieś szuje bawią się w geopolitykę lekceważąc przy tym zupełnie Polaków. Powstaje także pytanie - co z resztą naszego terytorium ? Michalkiewicz sugeruje - Judeopolonia... http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=2412 Dowiedziałam się też z felietonu, że 17 lutego w Berlinie odbyła się konferencja prasowa Związku Właścicieli- Wschód zapowiadająca kampanię informacyjną dla Polaków, mającą nas przygotować na działania prawne w celu odzyskiwanie nieruchomości przez Niemców. Chcą w tym celu wykorzystać luki w obowiązującym prawie międzynarodowym... Takie to ciekawe dla Polaków informacje można znaleźć czytając "Najwyższy Czas" lub przeglądając konkretne strony internetowe. Niestety większość rodaków korzysta z masowego medium jakim jest TV, a tam wciąż tematy zastępcze w rodzaju show z udziałem detektywa Rutkowskiego i rodziców Madzi. Czy można się później dziwić, że znaczna część narodu jest kompletnie ogłupiona ? 

 
3103 odsłony  średnio 5 (7 głosów)
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować   
Tagi: geopolityka, Europa Środkowo - Wschodnia, Michalkiewicz, "Najwyższy Czas".
Re: Co dalej z Polską ? 
MatiRani, 2012.03.25 o 17:32
Cyt: Niestety większość rodaków korzysta z masowego medium jakim jest TV, a tam wciąż tematy zastępcze w rodzaju show z udziałem detektywa Rutkowskiego i rodziców Madzi. Czy można się później dziwić, że znaczna część narodu jest kompletnie ogłupiona ?
DOKLADNIE! Puste, prymitywne i wulgarne gledzenie w massmeRdiach ma na celu oglupianiue spoleczenstwa.
Jest to sztuka której nowoczesnym autorem byl Freud - Psychologia Mas, potem szereg naukowców pod egida Kapinternu, a dzisiaj mamy wyniki. Dzieki pracy takich np. Tavistock Institute, w USA wybrano po kolei dwóch ewidentnych kretynów.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co dalej z Polską ? 
Piotr Świtecki, 2012.03.25 o 17:42
Na szczęście świadomość rośnie. Ale zarówno Wierzbicki w "Cholernej niepodległości", jak i prof. Bartyzel w trakcie wykładu podkreślają: świadoma była zawsze MNIEJSZOŚĆ, wpływ miała MNIEJSZOŚĆ. Nie możemy się zatrzymywać, pozwolić paraliżować opisanymi w tekście faktom. Co dalej? Jaki powinien być następny krok? Na pewno niezależny obieg czystej, prawdziwej informacji. Co jeszcze?
Pozdrawiam!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co dalej z Polską ? 
MatiRani, 2012.03.25 o 19:11
Mufti, obieg informacji jeszcze istnieje, jeszcze jest mozliwy. Klopot jest w skutkach pracy ponad 100 letniej ( nowozytnie ), opartej na socjotechnice rozwinietej a nieznanej ogólowi, ktoŕa sprawila, ze szczytem szczescia jest posiadanie pierdól kosztem zadluzenia sie ponad satan.
Zawsze swiatem zarzadzaly i Swiat zmienialu ELITY.. a tychze ci u nas nietu..
serdecznie
MLR
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co dalej z Polską ? 
Piotr Świtecki, 2012.03.25 o 19:23
Właśnie, właśnie :) Nasz Imperator też to zauważa: +polacy.eu.org
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co dalej z Polską ? 
Hindukusz-Milena, 2012.03.25 o 20:57
Przekazując innym przeczytane przeze mnie informacje dotyczące naszej Ojczyzny,nie miałam zamiaru wywołać uczucia załamania czy wręcz paraliżu woli działania.
Po prostu uważam, że zawsze lepiej wiedzieć niż nie wiedzieć. Lepiej być świadomym choćby najgorszej prawdy i mieć szansę coś zrobić niż pozwalać sobą sterować w nieświadomości przez grupę "wtajemniczonych", którzy rozdają karty.
Jesteśmy częścią zglobalizowanego świata, w którym informacje nie są ukrywane przed społeczeństwem poprzez likwidację nielegalnych drukarni czy niszczenie ulotek. Prawda jest ukrywana poprzez zasypanie ogromem bezwartościowych informacji i kiczowatej rozrywki jak igła w stogu siana. Nie każdy umie i ma czas na szukanie igły ukrytej w sianie.
Przeciętny Polak/Polka najczęściej sięga po rozrywkę w mediach, bo człowiek zmęczony trudami pracy pragnie zwyczajnie odreagować. Trudno to ganić. Ja sama jeszcze dwa lata temu często kupowałam snobistyczne magazyny typu Pani, Twój Styl czy Party. Potrzebowałam wstrząsu aby krytyczniej spojrzeć na otaczający świat. Nie ukrywam, że tym wstrząsem była dla mnie "katastrofa" smoleńska. Dzięki poszukiwaniu w sieci odpowiedzi na dręczące mnie wątpliwości znalazłam niezależne portale.Dzięki nim jest mi łatwiej poruszać się w gąszczu medialnym.
Uważam jednak, że samo funkcjonowanie takich portali nie załatwi sprawy. Potrzebne jest ich popularyzowanie(reklama) i uczenie młodych nawyku samodzielnego myślenia.
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co dalej z Polską ? 
Jacek, 2012.03.25 o 18:36
Należy ustalić plan ratowania Polski.
1) rozpoznanć wroga by wiedzieć z kim walczyć.
2) podjąć decyzję na szczeblu krajowym
3) walczyć o nasz narodowy byt
Na razie trudno nam zakończyć pierwszy etap, skoro się powtarza w kółko, że dzięki jakiejś org. mamy wszystko.
A zapominamy o jej zaciskającym się śmiertelnym uścisku.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co dalej z Polską ? 
Piotr Świtecki, 2012.03.25 o 18:54
Orban doskonale mówi +polacy.eu.org
Niepokoi mnie, że skłaniają się ku niemu środowiska PiSowskie. No i oczywiście jego życiorys +mufti.polacy.eu.org Czy to możliwe, że rzeczywiście zerwał się ze smyczy?
Pożyjemy, zobaczymy.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co dalej z Polską ? 
w.red, 2012.03.25 o 19:18
Nie ma żadnej "organizacji", niestety. Jesteśmy jak nieliczne punkty porozrzucane na płaszczyźnie kartki.
Gdyby było inaczej strona już od dawna byłaby "w zainteresowaniu" (a co poniektórzy zeszliby z tego świata lub mieliby kłopoty w życiu osobistym, biznesowym itp).
To prawda że niewiele można zrobić w takich warunkach. Ale można to co można. A można zwiększać świadomość ludzi by zainteresowali się bardziej aktywnie swoim losem i przyszłością. Można dzielić się okruchami informacji zebranymi w sieci by sobie wyrobić właściwy ogląd rzeczywistości. Powoli punktów tych będzie przybywać,a z czasem pokryją całą kartkę. I o to chodzi.
"Wróg" jest już zidentyfikowany. Teraz rzecz w zebraniu armii. By rozpropagować nowy styl zachowań dla wielu środowisk. Bo "być Polakiem jest trendy". A Donaldowe "polskość to nienormalność" wrzucić do kosza wraz z autorem - głową w dół.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co dalej z Polską ? 
Jacek, 2012.03.25 o 19:37
"Org" -chodziło o junię dla jasności.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co dalej z Polską ? 
w.red, 2012.03.25 o 19:55
No tak. Ty o jednym, ja o drugim. Ale mimo to jak pięknie się tematy zazębiają ;)
Na przyszłość proponuję jeden standard dla określenia tego nowotwora : "jewropa". Wtedy każdy będzie wiedział o co chodzi ^^

pozdrawiam

PS
Offtopic: U bram Piotrowych stoi ateista i prosi go by poprosił Go na słówko bo ma do Niego ważną sprawę.
Piotr idzie więc do Boga i powtarza mu to słowo w słowo.
Na to Bóg powiada Piotrowi : Idź i powiedz mu że mnie nie ma ;)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co dalej z Polską ? 
Piotr Świtecki, 2012.03.25 o 19:57
:-D
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co dalej z Polską ? 
Hindukusz-Milena, 2012.03.25 o 21:11
W sprawie Unii - jeszcze trudniej jest tym, którzy przeczuwali, że wejście do UE to początek końca Polski, ale niestety byli w mniejszości.
Bardzo dołuje takie poczucie bezsilności w obliczu nieuchronnego. Coś takiego musiała czuć Kasandra...
Niestety czuję, że najgorsze jeszcze przed nami.
Nie wiem czy może pocieszyć stwierdzenie, że w czasie trwania zaborów ludzie też potrafili cieszyć się życiem ?
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co dalej z Polską ? 
Hindukusz-Milena, 2012.03.25 o 21:12
Oczywiście powyższa odpowiedź była skierowana do Jacka.
Pozdrawiam raz jeszcze
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co dalej z Polską ? 
Piotr Świtecki, 2012.03.25 o 21:25
Z relacji sąsiada, który był w lokalnej komisji referendum akcesyjnego wiem, że działy się dziwne rzeczy.
Niemniej chyba tak, byliśmy w mniejszości. Jak nie Unia, to Białoruś? ;)
Pozdrawiam.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co dalej z Polską ? 
Krzysztof J. Wojtas, 2012.03.25 o 22:31
Byłem szefem jednej z komisji referendalnych w sprawie akcesu do UE.
W sobotę - mała frekwencja i głosy rozłożone po równo.
W niedzielę, po mszach - były stosowne sugestie w kościołach - i frekwencja, i głosy akcesyjne.
Natomiast - nie sądzę, aby tamto referendum było sfałszowane.
Robiony był monitoring we wszystkich komisjach w Gminie. Byli ludzie przeciwni w kazdej komisji.
istotne było wskazanie JPII i zalecenia "z ambony".
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co dalej z Polską ? 
w.red, 2012.03.26 o 00:26
"..istotne było wskazanie JPII.." To wystarczyło. Niestety. On nas obarczył misją ponad nasze siły ufny w siłę wiary swych rodaków. Nie mógł nawet przypuszczać jak wielkie są spustoszenia w ludzkich sercach i umysłach bo mierzył nas wedle swojej miary. Nie kryję że mnie to załamało, ale nie złamało. I dlatego byłem przeciwny.
Zdawałem sobie sprawę do czego to może doprowadzić.
On jest już po drugiej stronie i może tylko przyglądać się owocom swych słów, bezradnie. Tak musi wyglądać czyściec :/
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co dalej z Polską ? 
w.red, 2012.03.25 o 21:47
Dopóki istnieje człowiek, dopóty nic nie jest nieuniknione. Coś może być obarczone dużym stopniem możliwości zaistnienia w takim czy innym kształcie. Ale nie jest to nieuniknione póki mamy wolną wolę :)
Dlatego warto żyć i walczyć do końca.
Przykre i bolesne jest gdy widzi się to wszystko czego można było uniknąć. Ale przynajmniej nie winię siebie za to że przyłożyłem do tego rękę.
Rację masz, że przyszłość rysuje nam się coraz mroczniej i najprawdopodobniej "socreal", oraz "komunę" przyjdzie wspominać niektórym z łezką w oku. A scenariusz rozbiorowy w jego bardziej represyjnej formie i w dłuższym czasie ludzie będą musieli przejść.
Ale wszystko przemija, nawet zło.

pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co dalej z Polską ? 
Krzysztof J. Wojtas, 2012.03.26 o 09:09
W tamtym czasie działałem w Akcji Katolickiej.
Z racji układów - na terenie kościoła (w dolnym kościele) było nawet spotkanie antyunijne, za zgodą proboszcza - z późniejszym europosłem Filipem Adwentem.

Ale po wypowiedzi JPII - padło stwierdzenie - "nie ma co dmuchać pod wiatr".

Czy jednak JPII nie miał racji?
W moim przekonaniu - gdyby Polska nie weszła do UE - musiałaby związać się z USA; w tamtym czasie była to kwestia inwazji na Irak, z szybką perspektywą Iranu.
Skończyło sie na kontyngencie .
A przecież wszystko było przyszykowane do udziału tam Polski pprzynajmniej na korpus.Choćby studio medialne. Logistyka obsługi itd.

Na pewno na wejściu do UE straciliśmy, ale powiązanie z USA/Izraelem - kosztowałoby nas znacznie więcej. Już nie mówiąc, że wojna światowa wisiała na włosku.

Obecnie. Odrzućmy bagaż materialnych pożądań i zastanówmy się czy możemy zacząć przebudowę w duchu CP.

Chyba zaś widać, że ta przebudowa jest możliwa po załamaniu gospodarczym i wynikającym z tego społecznym. Bo to dopiero może otworzyć oczy.
Że będą straty i zamieszanie?
Tak.
Ale po to jesteśmy, aby utorować drogę.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co dalej z Polską ? 
w.red, 2012.03.26 o 10:51
Moja ocena jest diametralnie inna,a to z prostego powodu. W sytuacji gdy kraj został praktycznie wyniszczony "reformami" należało się skupić na odbudowie w nim warunków dla gospodarki. A nie angażować się w jakiekolwiek układy o znaczeniu geopolitcznym. Bo ani to nie służyło gospodarce, ani nie przyniosło nic dla obronności kraju. Polskie firmy zostały praktycznie wyrugowane ze zdobytych rynków i była to jedna z przyczyn upadku wielu z nich. Na to miejsce szybko weszły firmy zachodnie tym bardziej łatwo, że zlikwidowano dawne "centrale handlu zagranicznego". Których pracownicy posiadający odpowiednie kontakty zostali przejęci przez te firmy. Był to więc jeden z priorytetowych kierunków dla wszystkich rządów. Nie ma własnej gospodarki - nie ma wpływów do budżetu. Bo z czego?. Po kolei padały wszystkie gałęzie gospodarki i musiało to zaskutkować upadkiem handlu. Tym bardziej, że rynek przejęły zaimportowane "sieci". Dzięki odpowiednim regulacjom prawnym i posiadanemu kapitałowi drenujące nasz rynek wewnętrzny. Wkrótce rodzimy handel też padł bo nie da się handlować bez kapitału.
Wymienione czynniki wpłynęły na zwiększające się bezrobocie. To zaś przekłada się na zdemoralizowanie społeczeństwa i pogłębiającą się stagnację. Przez pewien czas rozwiązaniem było zaciąganie kredytów w bankach "zachodnich". Konsekwencją tego było całkowite uzależnienie się od nich i przejęcie bankowości w kraju.
To były rzeczywiste problemy do rozwiązania. Gdyby zajęto się nimi we właściwy sposób mielibyśmy szansę zostać partnerem do negocjacji. Bo negocjuje się tylko z silnym partnerem. a słabszemu narzuca się warunki. Tymczasem nie dość że byliśmy słabi to rozpleniła się korupcja na wszystkich szczeblach władzy i wręcz zalegalizowany bandytyzm. I nie jest tak że akcesja do UE nam cokolwiek dała (tak jak "sojusz" z USA).
Bo za "pieszczoty" zapłaciliśmy i płacimy ogromną cenę. Tak w przypadku UE jak i USA dbają one w przede wszystkim o interesy marsjan. Dlatego też praktycznie dziś w kraju oni tworzą politykę.
Do czego zmierzam? Ano uważam, że JPII miał przynajmniej częściową wiedzę na ten temat. Tak jak i o masońskich umocowaniach oficjeli państwowych i kościelnych. Oraz o tym, że dominującą rolę w nich przejęły te środowiska. W tych warunkach nasz udział w UE był tożsamy z likwidacją państwa i stopniowym wynarodowieniem. Tym bardziej że ludzie nie byli i nie są w stanie się temu przeciwstawić bo musiało to przynieść skutek w postaci demoralizacji i laicyzacji społeczeństwa a tym samy utraty znaczenia i siły Kościoła. Pomijam już to że dostępne już były doświadczenia z laicyzacji krajów "zachodnich".
Całość zaś sprowadza się do jednego wniosku. Z szatanem się nie dyskutuje bo prędzej czy później ma to tragiczne następstwa. Dlatego dziwię się zarówno poparciu JPII jak i środowisk świeckich skupionych wokół Kościoła popierających przystąpienie do UE.
Co można było zrobić? Przede wszystkim zorganizować się w grupę z państwami "demoludów" i zbudować z nimi wspólny front do negocjonowania i współpracy.
Obecnie zaś "sojusz" z krajami UE jak i USA przyniósł nam to samo co w '39 i później w Jałcie. A nawet gorzej bo dziś praktycznie jako państwo nie istniejemy, a i jako naród też stając się "przypadkowym społeczeństwem" (czyli jak to nazwał "ałtorytet" - "bydłem"). I to za naszą wiedzą i zgodą.
By być zupełnie szczerym. Idea CP jest dla mnie o tyle istotna o ile sprowadza się do uświadomienia ludziom konieczności koegzystencji w zgodzie z "prawem miłości". A jeszcze krócej sprowadzająca się do zasady: otrzymujesz to samo co dajesz. I w tym sensie całkowicie ją popieram.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co dalej z Polską ? 
Zenon Jaszczuk, 2012.03.25 o 22:29
Hindukusz-Milena
Pisałem o wyrzucaniu telewizorów w kilku miejscach. Myśle, że to mija sie z celem, ale, może, kiedyś ...- +jazon.polacy.eu.org
+jazon.polacy.eu.org
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co dalej z Polską ? 
Hindukusz-Milena, 2012.03.25 o 23:33
Panie Zenonie,
Właśnie przeczytałam Fatamorganę i poprawiłam sobie humor na koniec dnia !
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co dalej z Polską ? 
Zenon Jaszczuk, 2012.03.26 o 14:30
Hindukusz - Milena.
Proszę sobie codziennie przeczytać jeden art. Humor i satyra. Napisałem kilka. Chyba można sie pośmiać, bo ktoś napisał, że więcej przy obiedzie nie będzie moich humorów czytał - szkoda zupy. :-))) Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co dalej z Polską ? 
Christophoros Scholastikos, 2012.03.26 o 02:13
Im więcej nowych blogerów, tym większą siłę rażenia ma niezależna informacja.
Ukłony, witamy na pokładzie!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co dalej z Polską ? 
Zenon Jaszczuk, 2012.03.27 o 21:06
Hindukusz-Milena.
Co dalej z Polską? Polski nie ma. To nieprawda, że mogliśmy wybrac "sojusze" z USA czy Jewropą. Bo to jeden i ten sam okupant. Polska po IIwś nigdy nie odzyskała wolności. Ta wojna przeciw Polsce trwa do dzisiaj. Zbrodniarze i ich zarządcy ci sami. Wszystkie partie, organizacje są pozorowane, nie mające absolutnie nic do powiedzenia-pachołki. Musi coś w swiecie pieprznąć i możemy dopiero wtedy skorzystać. No chyba, że przyjdzie do głowy durniom, znów ratowanie własnych oprawców. Wszystkie tzw.wybory to fikcja. Wszystkie najlepsze rady dla rządów to fikcja, oni z tych rad nieskorzystają. Jak pisałem oni o niczym nie decydują, są tylko gębami telewizyjnymi dla gawiedzi. Rządzący są za kurtyną. Zmiana Tuska na kogokolwiek, nic nie zmieni. Pozdrawiam
Ps. To oczywiście moje zdanie - jeśli ktoś tego nie rozumie, nic nie rozumie. Jak piszesz - geopolityka!!!Ona nie powstała teraz, tylko bardzo dawno. Dlatego to jest kontynuacja. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co dalej z Polską ? 
Hindukusz-Milena, 2012.03.28 o 08:44
Niestety obawiam się, że masz rację.
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co dalej z Polską ? 
Zenon Jaszczuk, 2012.03.28 o 14:48
Hinduksz-Milena.
Niestety. Tragedia Polski i Polaków trwa. Najgorzej boli, ze nie ma ani jednej organizacji POLSKIEJ naprawdę walczącej o Polskę. I nie mam na myśli partii. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co dalej z Polską ?   
Łajza, 2012.03.29 o 10:36
Przebudźcie się, jak mówią jehowi.

Żadna z partii politycznych - od "lewa" do "prawa" nie poruszyła tematu afery solnej, żadna nie poruszyła kwestii więzień CIA, szkodliwych reform w oświacie, żadna nie chroni Polaków przed złodziejstwem banków i "reformą" emerytur.

Mało mnie obchodzi absurdalny temat" kto wsadził bombę do Dupolewa", ale obchodzi mnie to, o czym piszę:

- Przez wiele lat każdy z nas był truty solą używaną do posypywania ULIC i żarł ją w jogurcikach, paluszkach, cymesikach - jakich? Nie wiadomo, bo Towarzysze Pawlak, Tusk, Palikot, Kaczyński, Ziobro i Miller albo wszyscy biorą w łapę od koncernów, albo wszyscy mają ich akcje, albo wszyscy BOJĄ SIĘ odezwać, czyli są nic nie warci.

Kiedyś odezwał się Lepper ws. Talibów w Polsce. Wszyscy mówili: To wariat! Zupełnie jak w Dyzmie mówili o Żorżu Ponimirskim. I co? Więzienia były, a Kwaśniewski czy Kaczyński palcem nie kiwnęli, a tuszowali sprawę. Teraz towarzysz Miller "oburza się" że publicznie mówi się o więzieniach CIA w Polsce, ale afera solna go nie oburza...

W oświacie tłucze Szumilas o tabletach, a ja - chyba jako jedyny - pytam się: skoro dzieci od małego będą się lipić w ekran monitora z osiem godzin dziennie, po lekcjach cztery-osiem godzin w domu albo u kolegi/koleżanki znów przy komputerze przy grach, to JAKI to będzie miało wpływ na STAN ZDROWIA i wady wzroku??? Pokolenie ślepców się szykuje, a w TV wszyscy tylko plotą o kwestii zakupu (przez rodziców rzecz jasna) tabletów, ale żaden okulista się już nie wypowiada!!!

Reformy emerytur na naszej "zielonej wyspie" z cenami zachodnioeuropejskimi a płacami jak z Ukrainy to temat wszystkim znany, ale polityka naszego państwa, "tygrysa gospodarczego" ws. to także podwójne opodatkowanie osób cywilnych - tj. podatek Belki. PEŁO obiecało znieść podatek Belki i co? - wprowadzono ustawy antybelkowe.

A co do obrońców ojczyzny - niejaki Giertych szuka haków na Kaczyńskiego, teraz jest już przyjacielem Tuska i chyba nawet kilka lat temu prowadził sprawę ws. "antysemityzmu" na stronach Faktu - z powództwa Sikorskiego! Kaczyński też sam pozbawił się władzy, bo chciał mieć absolutną większość bez Ligi i Samoobrony i nakręcił dęte afery na Leppera, który swoją droga "powiesił się przy braku udziału osób trzecich". Tylko że Jarkowi nie wyszło bo ludzie powiedzieli dość. Ziobro odłączył się od PIS-u, ale to niestety karierowicz jak oni wszyscy, bo w każdej z z wymienionych przeze mnie spraw milczy!!!

A swoją drogą jestem pewien, że w sprawie soli to Lepper - gdyby żył - pewnie zabrałby głos, tylko skończyłby jak Jankowski (polski cukier, jak ktoś nie pamięta). On też jeden nie napieprzał na Białoruś, a wszyscy u nas wojują z Łukaszenką - a niech się zajmą Polską biedą a nie Białorusią - czyżby wszystko było u nas tak super, że już musimy bawić się w szeryfa??? Jak USA mordują w Iraku, Guantanamo, czy na krześle elektrycznym w Texasie, to Kraśko mówi - OK!, ale kiedy Łukaszenka kazał rozstrzelać dwóch zamachowców to: larum graja pułkowniku Wołodyjowski -
ZBRODNICZY REŻIM SATRAPY WYKONAŁ WYROK!!! I dalejże akcje typu "solidarni z Białorusią". Kpiny z obiektywizmu, ale cóż.

Co do Geopolityki- Kaczyński jeździł do Katynia, ale nie co roku, tylko przed wyborami, a u Sowietów zginęło około 20 000 polskich oficerów - tymczasem na Wołyniu z rąk UPA zginęło około 200 000 Polaków. I co - jeździ tam ktoś - nie, bo UKRAIŃCY to nasi przyjaciele!!! Z ulicami Bandery i z Tymoszenko za kratami. I taki Łukaszenka to satrapa, ale Janukowycz to już prezydent!!!

No i na koniec - niezależnych polityków nie ma, bo jak taki się znajdzie - to już go nie ma. KADDAFI nie zadłużył Libii w USA i prowadził swoją politykę bez "sojuszników", to Hilary Clinton KAZAŁA go zabić w akcji oficjalnie określanej jako "no-flyzone". Czyli chronili przestrzeń powietrzną i cywilów znaną taktyką wojenną Ameryki (już od II wojny świat.) - WSZYSTKO ZBOMBARDOWAĆ. Clinton udoskonaliła te taktykę oficjalnym "polowaniem na Kaddafiego" z wyznaczeniem nagrody za głowę i rozkazem atakowania jego konwoju, jak i siedziby w Trypolisie. A taki ASAD w Syrii rządzi cały czas bo ma sojusznika i jest dłużnikiem - w tym przypadku Rosji. A wiadomo jak jest - USA odpuszcza Rosji Czeczenię, Syrię i Gruzję, Rosja odpuszcza Afganistan, Irak i - pewnie - Iran.

Także nie bomby i spiski, ale trucizna w waszych żyłach, jawne lekceważenie instytucji państwowych, korupcja "instytucji" typu Sanepid, jawne lekceważenie społeczeństwa przez polityków, głodowe pensje i podatek na podatku, a także destrukcja polskiej oświaty (program szkolnictwa - np. lekcje historii) i stanu zdrowia dzieci - to powinno Was obchodzić! Bo państwo Polska jest na geopolitykę ZA MAŁE!!!!

Wojna przeciwko Polakom w Polsce już się rozpoczęła (spójrzcie na demografię). Czy ktoś stanie w obronie narodu???
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co dalej z Polską ? 
Paweł Tonderski, 2012.03.29 o 11:32
Jeżeli zagłębi się szanowna/y, za przeproszeniem Łajza w poszczególne artykuły zamieszczane na tym portalu, to zrozumie, że my tutaj o tych sprawach piszemy od zawsze, blogerze Łajzo, pana komentarz to kwintesencja tego, o czym piszemy tutaj od zarania tego portalu.

Pozdrawiam, proszę założyć swój blog na naszym polskim portalu, a takie komentarze powinien pan zamieszczać w formie wpisu autorskiego na swoim blogu...

Pozdrawiam.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co dalej z Polską ? 
Piotr Świtecki, 2012.03.29 o 12:16
Dołączam się do zachęty prowadzenia własnego bloga.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co dalej z Polską ? 
Zenon Jaszczuk, 2012.03.29 o 14:51
Łajza.
Witaj. Jak to dawniej pisano- w pierwszych słowach mego listu.......... Dlaczego taki nick? Nie możesz zmienic na naprawdę POLSKI. Po za tym zgadzam się z Tobą w 100procentach. Cały czas o tym piszę. Jak bedziesz miał za dużo czasu to czasami poczytaj art wsteczne. Obecnie nie widzę, aby ktokolwiek obronił Polskę i Naród Polski.Jesteśmy wszyscy do du..... Pozdrawiam serdecznie i pomyśl o zmianie nicku :-)))
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co dalej z Polską ? 
Christophoros Scholastikos, 2012.03.29 o 17:16
Mocne wejście. Chcemy więcej.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Co dalej z Polską ? 
Hindukusz-Milena, 2012.03.29 o 20:42
Łajza,
zauważyłam, że (być może pod wpływem treści mojego wpisu) wylałeś/aś hurtem żale na ogólny stan Polski.
To wszystko prawda co piszesz i jak już wspomniał Paweł, na naszym portalu niejednokrotnie o tym pisano.
Nie zgadzam się jednak z Twoim zdaniem na temat bezsensowności rozważań geopolitycznych. Położenie Polski między dwoma mocarstwami wymusza nieustanną troskę o utrzymanie niezależności a fakt, że te państwa wiążą ostatnio coraz mocniejsze zależności, powinien budzić obawy każdego myślącego Polaka.
Nie da się prowadzić starań o lepsze funkcjonowanie gospodarki, dobrobyt obywateli czy dobre prawo bez utrzymania podmiotowości w polityce. Uważam, że tylko dojście do władzy ugrupowania o prawdziwie polskich sercach jest w stanie zapobiec upadkowi kraju.
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
 
login:
hasło:
 
załóż konto, załóż bloga!
Więcej funkcji, w tym ocenianie i komentowanie artykułów.
odzyskaj hasło
linki, cytaty, nowiny
Rocznica (nie całkiem) wolnych wyborów (6 odp.)
Przy okazji z hukiem obchodzonego tzw. Dnia Wolności warto się zastanowić co właściwie w tym dniu czcimy i czy jest co świętować. Taka refleksja w oparciu o przywołane fakty z niedawnej historii, może być dobrą nauką na przyszłość dla nas wszystkich.
Atomowe porozumienie. (3 odp.)
Jakoś cicho w prawicowych mediach o porozumieniu Orbana z Putinem w sprawie sfinansowania rozwoju energetyki atomowej na Węgrzech. Najprawdopodobniej potrzebują czasu na ochłonięcie i zebranie myśli aby sformułować swoje stanowisko w tej sprawie. Tymczasem możemy sobie poczytać komentarze pod artykułem, do którego link poniżej.
Afera z fundacją Jakuba Śpiewaka. (21 odp.)
Postać niejakiego profesora socjologii Pawła Śpiewaka wszyscy znamy. To gość znany między innymi z tego,że alergicznie reaguje na tematykę związaną z postacią Romana Dmowskiego. Teraz głośno jest o Jakubie Śpiewaku,twórcy fundacji Kidprotect.
PO - PiS nie dla Polaków (11 odp.)
Ciekawy wpis Stanisława Tymińskiego sugerujący, że ważną przyczyną fatalnej sytuacji w Polsce jest nie tylko bierność polityczna Polaków ale i selekcja kandydatów do partii pod kątem ich pochodzenia.
Deszcz meteorytów w Czelabińsku (19 odp.)
Dziś od rana media podawały informację o deszczu meteorytów nad Czelabińskiem na Uralu. Podobno ucierpiało około tysiąca osób od rozbitych szyb w budynkach. Zapewne to zupełny przypadek, że w odległości około 70 km od Czelabińska od wielu lat funkcjonują liczne zakłady produkujące broń nuklearną.
Anatomia upadku -film Anity Gargas w TV Puls (1 odp.)
Zachęcam wszystkich do oglądania filmu Anity Gargas w telewizji Puls. Sama oglądałam kilka dni temu i uważam, że warto. Przeprowadzając wywiady ze świadkami tragedii 10.04.2010 oraz niezależnymi specjalistami, autorka kwestionuje "prawdę" serwowaną nam przez MAK i Komisję Millera.
więcej…
najnowsze komentarze
Re: Rocznica (nie całkiem) wolnych wyborów
Piotr Świtecki → Jacek
Re: Rocznica (nie całkiem) wolnych wyborów
Jacek → Piotr Świtecki
Re: Rocznica (nie całkiem) wolnych wyborów
Piotr Świtecki → Jacek
Re: Rocznica (nie całkiem) wolnych wyborów
Jacek → Hindukusz-Milena
Re: Rocznica (nie całkiem) wolnych wyborów
Hindukusz-Milena → Jacek
Re: Rocznica (nie całkiem) wolnych wyborów
Jacek → Hindukusz-Milena
Re: Atomowe porozumienie.
MatiRani → Hindukusz-Milena
Re: Atomowe porozumienie.
Paweł Tonderski → Piotr Świtecki
Re: Atomowe porozumienie.
Piotr Świtecki → Hindukusz-Milena
Re: Mufti, tez masz ze mną problem.. bo jestem [...]
MatiRani → Hindukusz-Milena
Re: Afera z fundacją Jakuba Śpiewaka.
Zenon Jaszczuk → Toja
Re: Afera z fundacją Jakuba Śpiewaka.
Toja → Zenon Jaszczuk
Re: Afera z fundacją Jakuba Śpiewaka.
Zenon Jaszczuk → Hindukusz-Milena
Re: Afera z fundacją Jakuba Śpiewaka.
Hindukusz-Milena → Zenon Jaszczuk
więcej…